טיפול בבעיות היגוי ודחיקת לשון

מתוך בעיות וקשיים רבים שמובילים הורים לקחת את ילדיהם לקלינאית תקשורת ניתן לראות שבעיות כמו היגוי ודחיקת לשון אלה בעיות נפוצות ביותר. לכן, אם גם אצלכם בבית נדמה לכם שהילדים סובלים מקשיים של היגוי או ממצב של דחיקת לשון, בהחלט כדאי יהיה לפנות אל אשת מקצוע מובילה שתוכל לבדוק את העניין ואף להציע טיפול.

במסגרת של טיפול בקשיי היגוי ניתן לראות שנלמד יחדיו הגייה נכונה של אותם הצלילים שבהם הילדים שלכם מתקשים. המטופל מתרגל בפועל את ההגייה של מילים המכילות את אותם הצלילים, קורא ומכיר את הצליל יותר מקרוב. אחרי אימון וטיפול שיכול להימשך לא מעט זמן התוצאה החיובית תגיע, מה שאומר שבהחלט כדאי להשקיע בנושא.

התמודדות נכונה עם תופעת דחיקת לשון

ראשית, נבהיר ונאמר שדחיקת לשון זהו מצב שבו הלשון נוגעת כל הזמן בשיניים הקדמיות. זה קורה בעת דיבור, בליעה וגם בעת מנוחה, מה שעלול להשפיע גם על אופן צמיחת השיניים ולכן חשוב כל כך להתמודד עם התופעה בזמן. אצל קלינאית התקשורת ילמד הילד, בצורה הדרגתית, להגות נכון את המילים ואף יתרגל טכניקת בליעה נכונה. חשוב להבין:

  1. כל הטיפולים דורשים התמדה
  2. ההורים צריכים להיות מעורבים ולעודד את הילד
  3. חשוב לפנות אל אשת מקצוע מובילה

 

לכן, אם אתם רוצים עבור הבן שלכם את הטוב ביותר אתם מוזמנים לפנות אלי עוד היום. קוראים לי דינה ארליכמן ואחרי יותר משלושים שנות ניסיון בתחום אני בטוחה שגם במקרה של הבן שלכם אוכל לסייע בצורה מקצועית ואמינה.